Eyeworx_job_banner_acccount-manager

Търсим си акаунт

By | Eye Worx Creative, Eye Worx Studio | Няма коментари

При нас наричаме лъвове и акаунтите, за които нито един бриф не е достатъчно сложен и заплетен и нито един клиент не е достатъчно страшен. Ако сте истински лъв и можете да управлявате успешно ключовите ни клиенти и проектите им с усмивка, изпратете ни вашето представяне на lions@eyeworx.bg

ТУК да се запознаете с нашето портфолио и Ваши бъдещи проекти.

Eyeworx_job_banner_graphic-designer

Търсим си дизайнер

By | Eye Worx Creative, Eye Worx Studio, Без категория | Няма коментари

Защо точно лъв?
При нас наричаме лъвове дизайнерите с голям хъс, вдъхновение, бързина и смелост във визуализациите. Ако сте истински лъв и търсите интересни, разнообразни проекти, дизайн на опаковки, ключови визии и брандинг, изпратете ни портфолио на lions@eyeworx.bg

ТУК да се запознаете с нашето портфолио и Ваши бъдещи проекти.

 

Повече от опаковка – 3 иновативни дизайн концепции на етикети за вино

By | Без категория | Няма коментари

Knipser е немска винарна, известна с производството на хубаво вино. За лимитирана серия Cuvée XR, което е бутилирано през 2015 г. след 3 години зреене, производителят е искал не само виното да бъде с колекционерска стойност, но и визията му.

Специална медна „жилетка“ прави процеса на зреене вътре в бутилката видим и отвън: колкото по-дълго XR узрява, толкова повече външността на бутилката се променя. Кредото на Knipser е „Истинското величие идва с възрастта“.

205589_01_Ageing_Wine_Bottle_Le_Vintage_01_B3072px_sRGB

Пътя на Cuvée XR тръгва от произведеното през 2012 г. – изключителна година за немската винарна, виното се бутилира през 2015 г. като вече е преминало през 3-годишен процес на стареене, лансирането на виното става в края на 2016 г., а отлежалото вино е готово за консумация през 2026 г.

 

Wayward Wines се противопоставя напълно на типичните за категорията и индустрията изисквания. Без да посочват регион, година на производство и сорт. Дори името не е на челна позиция. Етикетът изцяло разчита на емоцията, която предизвика всеки от принтовете.  Смел подход за селектирани вина в спектър от характерни вкусове:

Wayward_post

Още едно доказателство, че името и вида вино могат да отстъпят в името на въздействаща визия е френският илюстратор Жан Жулиен. Той е създал авторски илюстрации за етикети на серия вина Majestic Loves. Наричани още „вина без думи“, те са представени на света през пролетта на 2017 г. Маркетинг директорът на Majestic Wine споделя, че конвенционалната концепция за етикети не носи нищо забавно и е необходимо нещо ново и различно от „скучни снимки и претенциозен текст“.

Линията от 7 вина представя игрива серия илюстрации, които показват „усещането за вино“, а не сорта грозде, региона и формулата на производство.

Ето и самите произведения за изкуството:

group

За финал ще ви покажем победителят в конкурса за Дизайн на етикети за вина 2017. Christoffel Hazenwinkel (HAZENDAL): the White Blend 2016, the Rosé 2016, the Red Blend:

Christoffel-Hazenwinkel-The-Series

Забелязваме, че тенденциите в дизайна на етикети за вина бележат нови висини пред 2017 г. Смели, ярки, с подчертано различна и дръзка типография.

Не бихме искали да анализираме дизайнерки похвати, а да ви представим няколко нестандартни концепции, които сме сигурни, че ще ви допаднат също толкова, колкото и на нас.

Замисляли ли сте се колко много от продуктите, които купувате избирате заради бранда? Достатъчно смели ли сте да се доверите на етикети като тези и да забравите за афинитета си към определени марки?

50aa69dd05006512702dc200c912da02

Брандинг на основата на емоции или как да постигнете потребителска лоялност

By | Новини | Няма коментари

Или защо брандът е повече от лого, как той е свързан с цялостното потребителско внимание и защо в презентациите на рекламните агенции често чувате, че опаковката и дизайна са най-важни.

Със сигурност знаете, че лоялните потребители са много по-значими за вашия бизнес, в сравнение с тези, които извършват еднократна покупка, тъй като точно те генерират т.нар. устойчив приход. Постигането му, разбира се, е много по-лесно да бъде казано, отколкото постигнато.

Когато искате да привличате внимание и да установите трайни отношения с потребителите е необходимо на заложите на емоционално устойчив бранд. Емоциите се превръщат в основна нужда при изграждането на дизайн.

По-долу ще видите няколко съвета от нас как да го постигнете. Все пак не се притеснявайте, никой не очаква да можете да се справите сами, ние сме насреща.

  1. Какво е усещането, което искате да носи вашия продукт?

Вашата връзка с консуматорите се осъществява чрез бранда ви и крие своите „корени“ в човешката психология. Вникването в потребителските очаквания ще помогне значително. Но как да го постигнете? Мислете за емоционалната реакция, която продуктът ви създава. Тя е нещо като първото впечатление при среща. Продуктът ви задоволява ли непосредствена нужда и предизвиква ли удовлетворение? Може би е предназначен да носи наслада на или да помага на потребителя да си достави комфорт и сигурност?

Не искаме да се хвалим, но сме специалисти в тази сфера. С ваша помощ можем да открием точно това усещане, което искате да предадете. Ние ще го използваме за основа, на която да изградим продължителна връзка между бранда ви и потребителя. Ще изведем не просто необходимостта на консуматора от продукта, а конкретната насоченост и възможностите за позиционирането му.

  1. Обръщайте внимание на психологията, тя е важна

Както споменахме брандингът и психологията са по-дълбоко свързани, отколкото предполагате. Помислете за цветовете. Сигурни сме, че досега много специалисти по реклама и дизайн са се опитвали да ви убедят, че определен цвят е по-подходящ, въпреки че вие харесвате съвсем друг. Това не е случайно. Вярвате или не, човешкият мозък има инстинктивни реакции към определени нюанси. Цветовете в дизайна трябва да оказват желания от вас емоционален ефект върху потребителите. Доверете се на професионалисти за това, често в практиката се случва да бъде предизвикана обратна на желаната реакция. Тук няма място за грешки.

  1. Определете конкретно вашата аудитория

Ако сте производител на няколко различни бранда, имайте предвид, че не всяка серия от продукти, които създавате трябва да бъде насочена към една и съща таргет група. За да създавате лоялни потребители е необходимо да определите съвсем точно и конкретно аудиторията, към която ще насочите комуникацията си. Това трябва да се случва поотделно за всеки от вашите подбрандове. Вземете под внимание възрастовата група, интересите, пола, географския регион и икономическия статус. Всичко това трябва да бъде отразено в дизайна. Знаем, че ви звучи сложно, но ние можем да го направим, затова не се притеснявайте, а ни се доверете.

  1. Създайте история

Всички обичат хубавата история. Добре позиционираната „приказка“ за вашия бранд/продукт е ефективен начин за укрепване на връзката ви с потребителите. За да направите един купувач лоялен и той отново и отново да избира вас е важно да го привлечете. Направете го част от вашата история. Ние умеем да влагаме лична нотка и да създаваме магия, която да не остава незабелязана. Можем да ви помогнем да позиционирате продукта си сред определена таргет група, която има определени интереси и желания. По този начин ще станете техен любим бранд.

  1. Придържайте се към консистентно съдържание

С напредването на времето пред вас ще има и много предизвикателства. Едно от тях е как да угодите на аудитория с различни от първоначално заложените от вас демографски особености. Това е особеност, която се появява при разрастването и правилното позициониране на брандовете. Не е нещо лошо, просто е предизвикателно да се справите със ситуацията. Ние знаем, че хем искате да се „разширите“, хем не искате да разочаровате тези, които вече са лоялни и постоянни ваши потребители. Вече сте позиционирали продукта/продуктите си като сте следвали определена линия. Това е нещо, от което не можете да се отметнете. Най-добре е да се обърнете към специалисти по реклама и дизайн. Удачно е да бъде разработите отделна серия/линия, която да обхваща друг таргет, но същевременно да не се отделя от философия на успешния и наложен бранд. Хубавото е, че стигайки до този момент вие вече имате наложени пазарни предложение и е време да се разраснете.

Без значение дали сте в начален етап на вашия бизнес, дали искате да лансирате нов продукт или се нуждаете от редизайн за бранда си, ние можем да ви консултираме. Ще ви предложим ефективни решения на поставените пред вас предизвикателства и ще извървим пътя с вас – стъпка по стъпка.

re-design_blog_05

7 причини защо бизнесът ви се нуждае от ре/дизайн

By | Новини | Няма коментари

Често клиентите се колебаят дали е настъпило времето, когато да създадат/актуализират своето лого, уебсайт или цялостна корпоративна идентичност. Практиката ни показва, че голяма част компаниите осъзнават необходимостта от това да бъдат забелязвани и обновявани и как това може да стане с помощта на дизайна.

Тук се намесваме ние.

Вярно е, че нашата работа често не е свързана с краен продукт, който можете да докоснете, но услугите, които извършваме са свързани с цялостното разпознаване на бранда и стоките. Има пряка връзка с предпочитанията на вашите клиенти и, между нас казано, външният вид наистина продава. Ето и няколко причини защо брандинга или неговото актуализиране са важни за вашия бизнес:

  • По-добро разпознаването на продукта/бизнеса ви – Потребителите и крайните клиенти са по-склонни да купуват или да правят бизнес с компании, които са им познати. Ако съумеете да превърнете бранда си в последователна и разпознаваема марка, то това ще засили доверието на клиентите ви.
  • Отличава ви от конкурентите – Инвестицията в ре/брандинг е свързана и свързана с необходимостта да се отличите от „тълпата“. Силно развитото ни консуматорско общество е сцена за влияние и за него се борят всички. Брандингът ще ви помогне да изградите своя собствена идентичност.
  • Мотивира персонала ви – Странно, нали? Но е абсолютна истина. Напоследък много се говори за employer branding и защо е важно да генерирате добавена стойност на бизнеса си. Това подпомага мотивацията и идентифицирането на служителите ви с вашия бизнес. Ясната политика и стратегията на бранда работи на много нива, не само за клиентите ви.
  • Създава мнения и ката хората да ви препоръчват – Хората обичат да разказват на другите за марките, които харесват. Потребителите носят определени брандове, хранят се с определени брандове, слушат и непрекъснато разказват на другите за марките, които обичат. От друга страна, не можете да разкажете на приятелите си за компания, която не можете да си спомните. Стратегията за силен маркетинг е от решаващо значение за генерирането на референции или вирусен трафик към вашите продукти/услуги.
  • Генерира очаквания – За съжаление потребителите съдят за продукта по неговата опаковката или за услугата по визията на компанията. Това не е ново за вас, ние също го знаем добре. Когато една компания произвежда стоки с изключително качество, то клиентът очаква да „види“ това качество още на рафта в магазина, дори преди да е опитал продукта ви и ако вие не отговорите на неговите очаквания, то той ще се спре на друга марка.
  • Създава емоционална връзка – Чудите се защо напоследък сме залети от продукти в крафт опаковки, всичко носи онова усещане за домашно приготвено, всичко е натурално. Това е защото потребителите копнеят за емоции и компаниите отговарят на това желание. Те създават емоционална връзка между крайния клиент и своя продукт. По този начин те обвързват консуматорите със себе си и се превръщат в „любимата им марка“.
  • Осигурява добавена бизнес стойност – Когато вашия бранд изглежда добре другите виждат това и оценяват инвестицията, която сте направили в корпоративната си идентичност. Те разбират, че вие сте готови да се грижите за своята бизнес визия и са по-склонни да бъдат ваши партньори.

Все още ли се колебаете дали имате нужда от ре/брандинг? Заповядай в нашия офис и ние ще ви разкажем на живо какви чудеса може да прави дизайна. Ще ви покажем реализирани вече кампании и ще обсъдим вашия бизнес и неговото бъдеще.

IMG_4310

Кой се доверява на робот дизайнер?

By | Новини | Няма коментари

Дизайнът на опаковката понякога е по-важен и от самия продукт. Какво кара потребителите да посегнат към продуктът на рафта е тема, която занимава много маркетингови специалисти и дизайнери в стремежа им да създадат визии, които да карат стотици хора да предпочитат определени продукти пред други.

Всички знаем, че това е наука, а като всяка наука в условия на 21 век тя се развива и еволюира, като поставя под въпрос ролята за човешкия фактор. Не само в нашата професия, разбира се. Дали след години роботи ще изпълняват част от функциите и ще имат важна роля в голяма част от професии, които ние смятаме за изцяло подвластни на човека?

Вече са факт няколко „сътрудничества“ между рекламни агенции и IT технологии, които работят успешно заедно.

Знаете ли например, че в Италия тази година бяха пуснати 7 милиона уникални дизайна на бурканчета Nutella? А знаете ли, че всички те са изкупени само за 1 месец? През 2010 г. дизайнерски екип от консултантска компания Antrepo демонстрира как някои брандове са толкова известни и добре разпознаваеми, че дори минималистичен дизайнерски подход, който показва само името на продукта е напълно достатъчен, за да бъде забелязан от потребителите. Смело, нали?

Дузина патерни, хиляди цветови комбинации и само един специален алгоритъм. Комуникацията с потребителите се базира изцяло на изключителната познаваемост на бранда, а това все пак дава на рекламната агенция доста голяма доза свобода.

И все пак, не липсва ли човешкия труд и мисъл? Дали този алгоритъм може да създаде концепция за брандове, които не са толкова добре познати и широко разпространени? Какво мислите за този проект, вие бихте ли се доверили на изчислителни машини за дизайна на ваш продукт?

Снимкa: nutella.com

Stoyan Marinov

Хималайски уроци в центъра на София

By | Добротворци, Новини | Няма коментари

И така, още едно добро дело се материализира – Хималайски уроци, книгата на Стоян Маринов, вече е факт. Познавате го всички – човекът, завел три от четирите си деца на преход в Непал, съчетал изключителни приключения и уроци на Живота.

Скромният принос на Ай Уъркс е към дизайна на корицата и книгата, като единодушно с екипа решихме това да е безвъзмездно и средствата да бъдат дарени на бедстващите след земетресението семейства. Ето и цитат във FB от самия автор, който дълбоко ни трогна: „Доживяхме и този прекрасен момент – книгата е в предпечат и до края на август влиза в печатница. Дума да няма – за коректорска, редакторска, дизайнерска и предпечатна работа се намериха прекрасни хора, които симпатизират на благотворителната кауза и направиха чудеса от храброст, за да стане тази книга готова за печат с безпогрешно слово и интригуваща корица, съвсем безкористно, като жест към хората в Непал. Поклон към всички тях!“

Представянето на книгата в Серендипити беше чудесно, с интересни истории, в приятелска атмосфера и с незабравим вкус от Ананда.
Развълнувани от любимия ни аромат на току-що отпечатани страници, цяла сутрин разгръщаме и препрочитаме страниците.

Хубава е! И на вид, и на прочит!
Успех и много ретиражи пожелаваме!
Благодарим на Стоян за доверието и (то е ясно) чакаме материал за следващата книга.

 

Himalayan Book

Синдромът на любовта – авторска изложба на Александър Кацев със слънчевите ни деца

By | Eye Worx Studio, Добротворци, Новини | Няма коментари

Развълнувани и горди ви представяме нашата рожба – изложба на децата със синдром на Даун, която вече е на Моста на влюбените до НДК от 20 март до 16 април. След всички години с чудесните авторски календари, които правим за Сдружението, настъпи денят, в който кадрите изгряха на големи пана.

Виж още
Дизайн на опаковки Maggi Малки тайни

Цялостен проект за фотозаснемане и дизайн на опаковки MAGGI® Малки Тайни

By | Eye Worx Creative, Eye Worx Studio, Новини | Няма коментари

Представяме ви един голям проект за нов дизайн на серия опаковки, който вече е реализиран от Eye Worx. Заданието беше да се реновират изцяло опаковките за Малки Тайни®, тъй като рецептите за готвене са обновени.

Не е тайна страстта на екипа ни към кулинарията, така че с голямо удоволствие стартирахме работа. Като начало всяко ястие беше сготвено и заснето на специална фотосесия от нашите фотографи – Александър Кацев и Кристина Мичева. Стилист беше Гергана Атанасова, която познавате от сп. Кулинарен Журнал.

Виж още